Herdenkingsbijeenkomsten hospice Ter Reede

Een dierbare verliezen doet pijn. Veel pijn. Om bij dit verlies stil te staan en naasten te steunen organiseert het hospice Ter Reede drie keer per jaar een herdenkingsbijeenkomst.

Een bijeenkomst waar we met elkaar de mensen willen herdenken die onze zorg mochten ontvangen en overleden zijn in hospice Ter Reede. Er is o.a. muziek, we luisteren naar gedichten en de namen van de mensen die we herdenken spreken we uit. Ook naasten kunnen een bijdrage aan de avond leveren.

De herdenkingsbijeenkomsten zijn in februari, mei en september op woensdagavonden van 19.00 tot 20.30 uur. De eerstkomende bijeenkomst is 24 mei a.s. De avond wordt georganiseerd door de geestelijk verzorger van WVO Zorg en Manteling samen met de medewerkers en vrijwilligers van het hospice Ter Reede.

Onze geliefden blijven altijd in ons hart!